Followers

Thursday 21 July 2011

Habuan Hari Raya

Assalamualaikum dan salam sejahtera..^^

Orang lain sibuk dok promote kuih raya yang aku plak sibuk nak promote coklat untuk makan raya. Ada ke orang makan coklat hari raya...^^

Tak kisah lah, raya atau tidak coklat memang sedap dimakan. Tambah2 kalu ada pelbagai jenis rasa dan bentuk. Sama ada nak makan sendiri atau buat hadiah, buat hantaran pun takpe. Sebagai agen kepada Coklat4u aku nak promote coklat ni kat blog aku.Sample baru sampai tadi, tp aku puasa ari ni so xdapat nak rasa. Bagi kawan2 opis rasa dulu, dorang cakap sedappppp....tak sabar nak rasa...nyumm...nyumm....

Almond Square. Gabungan istimewa kerangupan badam dan bertih jagung di dalam coklat! RM28.00/49pcs
Crunchy. Coklat dengan campuran bertih beras.Diperbuat dari Corverture/Premium Chocolate.RM28.00/49pcs
Mocharina. Dark chocolate dengan perasa kopi dan kerangupan biskut di dalamnya.Gabungan Almond Flake menambahkan lagi kelazatan!RM28.00/49pcs
Sunseed.Coklat dengan perisa peanut butter dengan taburan kuaci rangup.RM28.00/49pcs
Spiltter Truffle. Produk terlaris!Coklat dengan campuran cornflakes.RM28.00/400g
40 pcs Chocolate Almond Date (Kurma Mariam gred A) with various topping.RM32.00/40pcs
Premium Almond Panned.Coklat dengan isian badam di dalamnya.RM24.00/400g
So, Kalu ada sesapa yang minat nak makan coklat diatas, silalah buat tempahan di ruangan komen. Kalu xnak pun takpe..

banyak lagi kat SINI

Terima kasih sudi singgah dan baca^^

2 comments:

  1. aku nak order yg almond panned tu. tp hg byq naaaa... hehe :)

    ReplyDelete
  2. hg makan mana pernah bayaq...

    ReplyDelete