Followers

Saturday 24 September 2011

:::Kerongsang Rantai:::

Assalamualaikum dan salam sejahtera..^^

Kepada pengunjung Blog Koleksi Suasa, selain daripada blog ini saya juga mempunyai Facebook yang memaparkan hasil kerja tangan saya. Biasanya saya akan upload di FB dulu dan sekiranya saya mempunyai waktu terluang baru saya akan upload di blog ini. Walaubagaimanapun, untuk produk terbaru saya iaitu KERONGSANG RANTAI, anda boleh melayari FB Koleksi Suasa untuk melihatnya.



Gambar diatas adalah sebahagian daripada Koleksi Kerongsang Rantai. Sebarang pertanyaan atau ingin membuat tempahan sila komen disini atau di FB Koleksi Suasa.

Sekian terima kasih kerana sudi singgah.
^_^

1 comment:

  1. cantik semuanya..:)

    hari ni nad buat blogwalking besar2an.. xtahu la knal nad lagi ke x..:D

    http://www.nornadiah.com/2012/04/jom-blogwalking-part-1.html

    ReplyDelete